Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej  w Pszczynie

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Pszczynie

Do zadań Sekcji Finansów należy w szczególności:

  1. sprawowanie nadzoru w imieniu Komendanta Powiatowego nad gospodarką finansową;

  2. prowadzenie rachunkowości Komendy Powiatowej;

  3. prowadzenie gospodarki finansowej zgodnie z obowiązującymi zasadami, polegającej zwłaszcza na:

  • wykonywaniu dyspozycji środkami pieniężnymi zgodnie z przepisami dotyczącymi zasad wykonywania budżetu, gospodarki środkami pozabudżetowymi i innymi będącymi w dyspozycji Komendy Powiatowej,

  • zapewnieniu pod względem finansowym prawidłowości umów zawieranych przez Komendę Powiatową,

  • przestrzeganiu zasad rozliczeń pieniężnych i ochrony wartości pieniężnych,

  • zapewnieniu terminowego ściągania należności;
  1. analizowanie wykorzystania środków przydzielonych z budżetu, środków pozabudżetowych i innych będących w dyspozycji Komendy Powiatowej;

  2. prowadzenie wewnętrznej kontroli finansowej (kontroli w zakresie legalności dokumentów oraz operacji gospodarczych);

  3. nadzór nad prawidłowością przebiegu i rozliczanie inwentaryzacji majątku Komendy Powiatowej;

  4. prowadzenie kasy dla środków budżetowych i pozabudżetowych.

Liczba odsłon:1423
Treść wprowadził(a): Mazur Krystian, 2014-07-31 09:32:57
Treść wytworzył(a): [brak danych], 1970-01-01 01:00:00
Poprzednia wersja dokumentu z dnia: 2008-12-30 11:14:51